המשימה שלי:

לאפשר לכל אדם ליצור ולפתח מרחב עסקי

שמספק מימוש אישי ואימפקט חברתי.

ערכי היסוד

התחדשות והשראה
יצירה, פיתוח והתחדשות מתוך הפריה, נתינה, למידה בלתי פוסקת ואהבה אמיתית.
הזמן הוא עכשיו
הוקרה והערכת 'כוחו של הרגע הזה'. האפשרות שמעניקה תפיסת עולם זו, היא בריאה, שלמות, התקדמות.
יחד מגיעים רחוק
עבודה המשלבת את אסטרטגית ה'ביחד' על פני 'הלבד. שמכבדת 'קואופטישן - שילוב מושכל בין שיתופי פעולה לתחרות.
מוכרחים להיות שמח
עבודה מתוך שמחה. פיתוח לצד תקווה, שאיפה להנאה מקסימלית מהדרך וגם מהתוצאה. מודעות שמאפשרת התקדמות בעשיה לצד הוויה.
בשאיפה למצוינות
האויב של הטוב מאוד הוא המצוין. הבחנה בין להיות פרפקציוניסט לבין לשאוף למצוינות, מאפשרת התייחסות ללא נודע כאל קטליזטור לעשיה, תחקיר, ודיוק ושוב עשיה, אך, יותר מחודדת.
נחישות והתמדה כמפתח להצלחה
הנעה בלי פוסקת של דוושות האופניים, תוך אמונה בדרך והערכת האתגרים, ההצלחות והכישלונות שבדרך. כיבוד הטעויות והוקרת השיעורים שטעויות אלו מלמדות אותנו.
Show More

פראבוד (מיכאל)

יועץ הוליסטי ומורה רוחני

 

"אסנת היא הרבה יותר מיועצת שיווק, היא חברה לדרך ובת אדם קשובה ומלאת נכונות. זכיתי לצאת עמה למסע של כמה חודשים שהתחיל בהרבה תהיות ובלבול ונגמר בהחלטה משנת חיים עבורי. דרך ליווי אישי מסור והתבוננות כנה במציאות, אסנת עזרה לי משמעותית להתקרב ליעד שלי ולהבין מה חשוב ומה לא. אני ממליץ עליה בפה מלא ולב חם עבור כל מי שנמצא בדרך להגשים את עצמו/עצמה."

 

קובי בר אילן

'זאנשין' לאייקידו יושינקאן

 

"אחרי עשרות רבות של שעות עבודה עם אסנת, במהלכם היא צמודה לעסק שלי, אני יכול לומר שמה שמיוחד באסנת הוא שהיא חרוצה, רצינית וממוקדת מאוד!

 

התהליך שעברנו היה מרתק: התברר לי מהו המוצר שלי ומהי הדרך הטובה ביותר עבורי למכור אותו.

כדי להבין את האייקידו, אסנת לא היססה לעלות על בגדי אימון, לבוא לדוג'ו ולהתאמן (ולזה אני קורה רצינות).

 

כשהיה ברור יותר מה מוכרים ולמי, התחלנו בצורה מאוד סיסטמטית לעבוד על אסטרטגיה השיווקית.

 

אסנת תוכל לעזור לך לבנות את העסק שלך.

 

העסק שלי גדל בשנה האחרונה בעשרות אחוזים.

 

 

אורן ברזילי

מנהל כשירות ופיתוח רשת

קבוצת מאיר

 

"בשנת 2013 פיתחנו קונספט לפיתוח תפיסת פרימיום בקרב מערך המכירות בחברה, הקונספט כלל הבנה מעמיקה של לקוחות הפרימיום והמשמעות של מיתוג בעולם בו תדמית ורמת שירות יחודית ואישית הם כרטיס כניסה ולא מותרות. אסנת ליוותה אותנו בפרויקט יחד עם דר דן הרמן והיתה שותפה לחשיבה ולעיצוב המהלך תוך התאמת עולמות התוכן השיווקיים מהם היא באה אל עולם הרכב היוקרתי. האנרגיות והמחויבות של אסנת סייעו רבות לגיבוש המהלכים ובמיוחד העברת הידע לעובדים באופן מרתק ומלא תשוקה."

 

עדו ברגמן

מנכ"ל

 

בעז אלטשילר

מנהל פיתוח עסקי

 

"כשהעולם מתקדם בקצב משוגע ומשפיע על כל תחומי החיים, כמובן גם על השווקים בהם אנו פועלים, עצרנו לרגע לחשוב- איך ממשיכים מכאן? מה עלינו לעשות על מנת על מנת להוביל את השינוי בתחומינו.

 

בסוף 2014 הכרתי אותך והתחלנו תהליך ממוקד ויעיל, יחד עם חברת YKC. חשפת אותנו למציאות הנוכחית בעידן הגלובאלי, בדגש על הקשר של מציאות זו לשווקים בהם אנו פועלים ודרך ההתמודדות עם המציאות החדשה של ארגונים אחרים בארץ ובעולם.

 

ידעת לשים זרקור על רעיונות מקוריים, שנראו בעיננו לא רלוונטיים או בלתי ניתנים להשגה ובעזרתך הצלחנו לצאת מהקופסא על באמת ולחשוב קצת אחרת.

 

לבסוף... יצאנו לדרך חדשה עם חזון, עקרונות מובילים ותוצאות האסטרטגיות מוגדרות וברורות.

 

ללא ספק הפחת בנו רוח צעירה , אנרגיה חדשה ויכולת להסתכל קדימה לחשוב בגדול!

 

"בשנת 2011 לאחר ש"צמח תערובות" חפשה מועמד/ת לצורך ביצוע "פרויקט מחקר אסטרטגי שיווקי בתחום המזון לחיות מחמד" פנינו אלייך כאפשרות המתאימה והטובה לביצוע הפרויקט. לאחר פגישות הכרות והצגה ולאחר שהרשמת אותנו ביכולותיך, ידיעותייך וכישורייך בקשנו ממך לבצע את המשימה.

 

כרוח סערה התחלת בעבודתך שכללה ישיבות עם מטה "צמח תערובות" ועם מנהלי מחלקות, דרישה וקבלת נתונים, פגישות עם לקוחות צמח וכו'.. בכל אלה הפגנת יכולת ביצועית, עניינית וניתוחית מרשימה.

הצגת ברב חן וטעם את הדו"ח המלא באמצעות מצגת מקצועית שהדגישה את העומק והמיקוד אליהם התייחסת.

 

הצגתך סייעה לצוות הניהולי להבין, ללמוד ולקבל כלים בכדי להבין את התחום ואת כיווני הפעולה הרצויים.

 

 

אסנת יקירה – תודה , תודה , תודה !!!
היום השתתפתי בסדנא המשותפת לך וליפעת ברעם, ואין לי מילים להודות לכן על ה"בוסט" שקיבלתי.
מין זריקת מרץ שהושיבה אותי לעבודה מרגע שהגעתי הביתה (לקראת חמש אחה"צ) ועד לכתיבת שורות אלו והיד עוד נטויה.
היה מרתק , מעניין, אף רגע דל, חיזקתן והטמעתן תובנות קיימות והוספתן גם חדשות.
האירגון היה למופת והאוירה היתה לימודית-מקצועית-כייפית!!
אני מבטיחה להמליץ בפני כל חברותי העצמאיות לפרגן לעצמן ולעסק שלהן יום כזה.
בהערכה גדולה.

- רונית מגן, מייסדת.

חברת מנהלות בניינים

ברצוני להודות לך, באופן אישי ,על ההרצאה הנפלאה והמעשירה אשר העברת אצלנו במלון בסוף יולי.

 

ההרצאה הועברה באופן מאוד נילהב וסוחף, ובהחלט השיגה את המטרה - שהיא לנסוך השראה במנהלים ולחבר אותם לרעיון של הShared Value.

 

המנהלים נתנו משוב מאוד חיובי בעקבות ההרצאה וחשו חיבור לנושא, אשר קרוב מאוד לליבנו במלון .

 

תודה על הרצאה מרתקת,

המשך עשייה פורה בפועלך החשוב !

 

- אפרת לרר, מנהלת פיתוח והדרכה.

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל

"People don't buy what you do, they buy why you do it"  Simon Sink

 

התקופה בה אנו חיים, מאופיינת בשפע, בעודף היצע ובדמוגרפיה העולה על כמות האוכלוסיה שכדור הארץ מסוגל להכיל.

תקופה מאתגרת לבני האדם, לעצמאיים, למנהלי חברות ותאגידים המבקשים למשוך אליהם לקוחות, להגדיל הכנסות, לפתח עוד מוצרים או שירותים ולייצר תעסוקה ופרנסה.

האתגר גובר, ככל שמצטרפים לתמונה דורות חדשים- דור ה Y, דור ה X - להם שאיפות ועמדות מגובשות לגבי משך הזמן שמוכנים להשקיע בעבודה. הם מכבדים את זמן הפנאי שלהם ויודעים לדרוש תמורה לעמלם.

 

האבולוציה המתוארת מעלה, הביאה אותי למסקנה שחברות ומותגים, באשר הם, גדולים כקטנים, מחוייבים ליצירת שילוב בין רווחים והכנסות למנוע צמיחה המושתת על עקרונות המשמעות. 

מה הכוונה עקרונות המשמעות?

בעולם יש זרם של חברות המונעות מתוך עשיה משמעותית - TOM'S SHOES היא אחת מהן - ככזו, היא מייצרת הכנסות ומבדלת עצמה בזכות מודל ONE FOE ONE שפותח על ידי המנכ"ל. על פי השיטה הזו, עבור כל מוצר (התחילן במכירת נעליים) שהצרכן קונה, החברה תורמת מוצר דומה או משלים לקהילה נזקקת.

הסיפור של TOM'S, הוא סיפור הצלחה שהחל ממכירת נעליים בכל העולם ותרומה לחסרי נעליים באפריקה והתפתח לטיפול אופטיקה על כל רכישת זוג משקפיים ועוד.

החשיפה למותגים אלו עיצבו את ה'אני מאמין' שלי המושתת על ערכים ועקרונות יסוד.

 1. יושרה

2. מחויבות

3. חדשנות

4. מציאת "הלמה" (המהות)

5. דיוק

6. שילוב אחריות תאגידית/חברתית כאסטרטגיה עסקית או שיווקית

 

את אלו אני מביאה עימי לכל פרוייקט במטרה להפיץ רעיונות, לסנכרן אותם עם עשיה פרגמטית שמאפשרת להם פשוט, להתממש.

בכל פרוייקט שרוקם עור וגידים, מצויים 5 הערכים שאני מביאה ואיתם ערכי הלקוח. כך אנו מייצרים יש מאין, ועצם היש החדש, הופך אותי מלאה ומגשימת חזון.

ממש, צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות.

 

המשמעות ביכולת להעביר את זה הלאה

למען הדורות הבאים, בחרתי להעביר את הידע שרכשתי בלמעלה מעשור וחצי, לתלמידי תיכון. אני מתנדבת בעמותת יוניסטרים, מרצה ומעבירה סדנאות המאפשרות להכיר את תפיסת עולמי האישית, תוך שילובה עם הצרכים העסקיים לשמה התכנסו הצעירים. 

מרגש, בכל פעם מחדש.

 השתלבותי כמנטורית באקסלרטור Tech for good, מעצימה את יכולות המינוף העסקי והשיווקי של החברות אותן אני מלווה.

האתגר הניצב מולינו, הוא איך לעשות אקזיט מבלי 'להתחרפן', להשאר מחובר למציאות, לדרישות הסביבה והחברה.

 

לקוחות לא קונים את מה שאתה מוכר, אומר סינק. הם קונים את הלמה שאתה עושה זאת.

זה כל התנ"ך על רגל אחת.

 

לתיאום פגישה -

השאירו פרטים כאן

או התקשרו: 052-4629129