על נובמבר סייל (NOVEMBER SALE) שמעתם?



הכירו את חג המכירות של נובמבר – שלל הזדמנויות עסקיות לבעלי חנויות איקומרס.

בעלי חנויות איקומרס מכירים את זה שעליהם להיות מחוברים ליומן החגים העברי ו/או הלועזי, כדי לבנות תוכנית שיווק ומכירות אקטואלית ורלוונטית.

אבל איך נערכים לאירוע הזה?

אז הנה הגענו לאוקטובר ואיתו ההערכות לרבעון האחרון של השנה, רבעון שידוע כשיאן המכירות עבור חנויות שיודעות לעשות את העבודה.

למעשה את הרבעון כבר הייתם צריכים להכין מראש, אבל אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם רוצים להתמקד בהכנת חודש נובמבר, מה שנקרא גם – NOVEMBER SALE




הכירו את נובמבר סייל

נובמבר סייל (November Sale) זו ההגדרה הנפוצה לשלל חגי הקניות בחודש נובמבר.

למעשה אנחנו פה בישראל מאמצים חגי מכירות בינלאומיים שנערכים בחודש הזה כמו:

  1. בלאק פריידי – 26.11.2021

  2. סייבר מאנדי - 29.11.2021

  3. ויום הרווקים הסיני שחל השנה ב- 11.11.2021.

כמו ישראלים טובים, אנחנו לוקחים כל דבר טוב והופכים אותו עוד יותר טוב,

ולכן כאן בישראל, אל כל החגיגה גם מצטרף שופינג איי אל חג המכירות הישראלי שהשנה נערך ב9-10.11.2021.

ההרשמה לשופינג איי אל כאן


מה עליכם לעשות כדי להערך לנובמבר סייל?

ראשית כל, עליכם להבין שהלקוחות שלכם כבר מתורגלים ומגיעים עם ציפיה לחודש הזה, הם ממתינים לראות מה יש לכם להציע, ועד כמה עמוק הוא כיס ההנחות שלכם.

לכן, כבר עכשיו, עליכם לבחון את סוגי ההנחות שתריצו בחנות.

יתכן שתרצו ליצור הנחות מדורגות, כאלו שיחולו רק על קטגוריות מסוימות בחנות.


אלו סוגי הנחות אפשר ליצור ב – NOVEMBER SALE?

סוגי ההנחות בחנות איקומרס לא שונות ממה שאנחנו מכירים בחנות מכירות פיזית.

בחנות האיקומרס שלנו נוכל ליצור הנחות על מחלקה מסויימת, למשל על קולקצית החורף נוכל לעשות מבצע סוף עונה עמוק – ברמה של 50% הנחה.

במקביל לזה, לייצר "הנחת קנה קבל" – קנה ב 500 ₪ קבל 15% הנחה, או קנה 2 מוצרים, קבל את ה-3 במתנה, שזה גם כמו לומר 33% הנחה, אלא שפה מדרבנים את הלקוחה לפעול ולחפש פריטים.


חשוב לזכור שהלקוחות שלנו מגיעות ומגיעים בצפיה להנחות משמעותיות בנובמבר סייל ועליכם להערך לזה. אפשר לעשות הנחות עמוקות מאוד של 60 ו 70 אחוז הנחה, לפרק זמן מוגבל, למשל- 24 שעות.


איך ומתי להתכונן לנובמבר סייל ב 4 צעדים פשוטים?

כבר הבנתם שהתשובה למתי ליהערך היא עכשיו. כלומר חודש מראש.

מהם 4 הצעדים שיאפשרו לכם להגיע בזמן בצורה נכונה לנובמבר סייל?

1. להגדיר את סוגי ההנחות

2. להכין מלאים

3. לתזמן את ההנחות בחנות. אם אתן מוכרות באטסי, מומלץ כבר להכין בחנות את המבצעים, להכיל אותם על הקטגוריות השונות ולקבוע תאריכי התחלה וסיום

4. יש לכם ניוזלטר? הכינו אותו ושילחו אותו בסוף אוקטובר, אפשר להתחיל במסר של EARLY BIRD – כלומר לעדכן מראש את הלקוחות הקבועים שיקבלו לפני כולם את המידע על המבצע ואולי גם כפל הנחות לפרק זמן ממש מוגבל (12 שעות למשל).


אז הבנו מה צריך לעשות, ועכשיו נותר רק לעשות.


צריכים עזרה בתכנון ובהוצאה לפועל של תוכנית השיווק והמכירות שלכם?

אל תהססו לעשות את הצעד ולהרים לי טלפון 052462912 או לשלוח הודעת ווצאפ (ליחצו על הלינק בראש הדף)



לחיי הצמיחה העסקית והאישית שלכם,

אסנת








Recent Posts
Archive