אינסטגרם שופס פייסבוק שופס

הקורונה מזרזת תהליכים עסקיים וקבלת החלטות ארגוניות.

דבר שחיכינו לו שנים מתרחש בפייסבוק ובאינסטגרם - Shops!

העולם עובר בקצב מהיר לאיקורמס ולאור זה תאגידי ענק כמו פייסבוק מתאימים את עצמם ומסייעים לקונים ולמוכרים להתחבר ולהגדיל קניות ומכירות.

כמובן, שגם להם זה עושה טוב מעצם זה שהם מגדילים את המעורבות עם המערכת שלהם.


חנות וירטואלית בחינם בפייסבוק

פייסבוק כבר מאפשרים לכל חשבון ישראלי לפתוח חנות וירטואלית שניתן דרכה לסלוק אשראי.

זה דורש חיבור של קטלוג מוצרים ואתר איקומרס.

כאן יש הדרכה כיצד לעשות זאת.


חשוב שיהיה לכם אתר משלכם

זה לא אומר שאין מקום יותר לאתר או שלא צריך אתר משלכם. כי אתר הוא הנכס הפרטי שלכם ואילו חנות בפייסבוק היא בסופו של דבר נכס של פייסבוק.


שיטות להגדלת נאמנות לקוחות ומכירות

מערכת תומכת שתאפשר פיתוח מועדון לקוחות ויצירת נאמנות לחנות, תתווסף ככלי חינמי לפייסבוק ואינסטגרם שופס.

לקוחות יוכלו לצבור נקודות ולקבל בתמורה הטבות, הנחות וקופונים לרכישות בחנות.


מציאות רבודה - כלים חכמים שפייסבוק מפתחים כדי לסייע בקבלת החלטות לפני הרכישה

לפייסבוק יש את כל היכולות לפתח טכנולוגיות חכמות ולהשיק אותן.כך הם עושים עם פייסבוק שופס.

באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה (AR), הצרכנים יוכלו לצלם את עצמם ולבחון התאמה של מוצר כמו: צבע ליפסטיק או התאמת בגד.

כשראיתי את האופציה הזו באחת החנויות הפיזיות של ספורה בניו יורק לפני 3 שנים עפתי על זה.

והנה זה הולך להיות זמין לנו, למשפיענים ולמשפיעניות.


דוגמא לשימוש מדהים של מציאות רבודה בספורה - SEPHORA, ניו יורק 2017

אי אפשר לעמוד בפני זה, זה כייפי, משחקי ועונה על הצורך ביג טיים

(מתנצלת על איכות התמונות, הן צולמו ברגע של השתטות)



כן, גם הגברים שבינכם (בתמונה, אח שלי המהמם) לא יוכלו לעמוד בפני זה.

חווית קניה כזו מדליקה שמכניסה הומור, FUN ואווירת שעשוע.

תגידו לי אתם, מי לא יפתח את הארנק אחרי?















פה, אחותי ואני אחרי שרכשנו אודם אדום אמיתי (בשבילי, פעם ראשונה בחיים) בזכות חווית הקניה של הAR ב- SEPHORA







הצרכנים והמוכרים הולכים להיות כל כך קרובים זה לזה

הפיתוח של פייסבוק שופס מאפשר לצרכנים לשאול מה שצריכים מהמוכר, פייסבוק מחברת את כל הנכסים שלה ונהנית מהעוצמה המטורפת הזו.

לקוחה יכולה לראות פריט בסטורי באינסטגרם, להוסיף לעגלה שלה, להמשיך לתהליך רכישה ביום אחר בפייסבוק שופס, לשלוח שאלה על המוצר במסנג'ר או בווטסאפ - זוהי סגירה מעולה של כל נקודות המגע עם הלקוחה.

מה בעלי עסקים צריכים לעשות כעת?

המשמעות היא, שכל מי שיש לו חנות איקומרס, צריך להטמיע את המערכות האלו וגם להערך למתן שירות וירטואלי און ליין.

זה הזמן להערך עם שאלות ותשובות נפוצות, עם אנשי תמיכה שיהיו בזמינות גבוהה (עדיפות ל-24/7).

אני מכירה כמה דוגמאות מעולות של לקוחות שהטמיעו את התמיכה באון ליין והרחיבו את נתינת השירות דרך הווטסאפ בלייב (ולא בוטים) - זה הקפיץ סגירות ויצר מכירות.

עוד על פייסבוק שופס כאן


חנות באינסטגרם, האפשרות להקמת חנות קיימת, אבל בישראל היא פתוחה רק ללקוחות מנוהלים/ גדולים.

הכנתי לכם סרטון עם סקירה קצרה של החידושים: חנות והאינסייטס באינסטגרם.



Recent Posts
Archive