top of page

Power and Care סיכום קצר של כנס בן שלושה ימים מלאי כל טוב

יום ראשון בmind and life מאחורינו. דלאי לאמה מוסר לנו לתרגל חמלה למען עתיד טוב יותר. מדענים מדברים על הורמון האוקסיטוצין כגורם חיוני לפיתוח חמלה, אנתרופולגים שחקרו שבטים ציידים לקטים מדברים על alloparenting. היו שיחות נוספות על הבודהיזם הטיבטי. כן, מעניין. בריסל מרגשת. 2000 איש בכנס. ועכשיו שבת שלום:)))) הפרחים לבנות הזוג שאיתי בחוויה הזו (וגם לצה"ל)

power & care 2016 - short summary

סיכום יום שני של כנס Mind and Life. אז הנושא הוא Power and Care - דנים בו מתוך פרספקטיבות של אנתרופולוגיה, חברה, כלכלה, דת, מוסיקה ואמנות. משפטים ומילים כמו : the compation century, human rights and human responsibility, the importance of femininty in a leadership positions and th emphasizing of households role. הנושאים מוגשים ונידונים באופן מרגש, פתוח, רציני אך מתובל בהומור של הדלאי לאמה על במה עצומה, מול 2000 איש. *** בנימה אישית , הכי מדהים בעיני, זה לצאת להפסקות. למה? כי אז נפגשים עם האנשים בעולם- גרמניה, הולנד, ברצלונה, לונדון, פריז, גאנה, ניו זילנד... כשמסתכלים בעיניים,,כשמקשיבים, כשמדברים מהלב, שומעים הסכמה, נכונות לשיתופי פעולה ועשיה למען עתיד והווה טובים. הצ'יפס טעים (מסתבר לי היום, שהבלגים טוענים שהמקור של הציפס הוא אצלם. אז כאן מבקשים Belgian fries, not french belgian fries.... ) מתרגשת לקראת המחר שלנו.

סיכום יום שלישי של כנס mind and life, בריסל. היום כל כך מדויק. סיכום מעולה ומחובר בדיוק לאני מאמין שלי- לקיחת אחריות, הובלת שינוי, הכנסת משמעות וייעוד לארגונים- purpose in business. מה אני יכולה עוד לומר? אם מכל קצוות תבל חוקרים, מדענים, אנשי תרבות, אמנות וכלכלה ... הגיעו למסקנות דומות, אז לא נותר לי, אלא, פשוט להמשיך בדרך האישית והעסקית שבחרתי. עולה למטוס :) Soon :))))

Recent Posts
Archive
bottom of page