המרחב הדיגיטלי רווי באפשרויות להעברת מסרים.
לפעמים הפיתוי הכי גדול של בעלי העסקים הוא בבחירה להישאר פעיל ברשת החברתית ולשכוח מבניית הנוכחות המותגית במרחב נוסף, פרטי, כמו אתר.
לפעמים זה נראה מספיק.
כי שם כולם נמצאים. כי זה בחינם. כי אפשר לעשות שם עבודה תדמיתית נהדרת.
הכל נכון, חוץ מזה שכאשר אתם לוקחים את עצמכם ברצינות כמותג,
תרצו לבנות למותג הזה בית ראוי ומכבד, מרחב זכיר, מבדל, מעניין.
ואז נשאלת השאלה – דף נחיתה או אתר?
בעיני אין שאלה.
ההמלצה שלי – תמיד לכוון לבנות אתר.
* אתר הוא מרחב דיגיטלי מקיף, שבו תוכלו להציג את השירותים שלכם באופן מקצועי ויצירתי בהתאם לעיצוב האסטרטגי המותגי ולשפת המותג.
* אתר תדמיתי נכון, הוא כזה שמשלב מידע אודותיכם, ומציע מרחב שעובד עבורכם – אם באמצעות בלוג או ביצירת מדריך מקצועי להורדה, כדי להגדיל את רשימת התפוצה ומשם לעבוד בהתאם לתוכנית העבודה והמשפך השיווקי.
* כשאתם בונים את האתר שלכם, מזינים מילות מפתח ועובדים עם בלוג פעיל – אתם מגדילים את הסיכוי שלכם לעלות בתוצאות בגוגל.
* כשאתם עובדים עם אתר ומתחזקים אותו לאורך זמן, אתם בונים נכס רב ערך. אתם מאפשרים לחזק את ההעדפה לבחור בכם, אתם מספקים למי שחוקר ושוקל אם לבחור בכם, להכיר אתכם קצת יותר.
יש לכם את ההשפעה על המרחב הויזואלי, על הצבעוניות, על העניין.
אני בעד יצירת אתרי תדמית נושמים –
כאלו שאפשר לבנות תוך חודשיים ולהמשיך לעבות אותם מדי יום.
ומה לגבי דפי נחיתה?
הם פתרון נהדר.
אבל!
אותם נרצה להקים בתוך האתר שלנו ,
כדי חזק מסר ממוקד על שירות שאנחנו מוכרים – כמו למשל, סדנה לפיתוח חשיבה חיובית לצוות.
את דף הנחיתה נעצב ללא האדר כדי לשמור על הלקוח ממוקד במסר ספציפי.
* ההפניה לדף הנחיתה תגיע מהרשתות החברתיות, מקמפיינים ממומנים או משליחה ישירה ללקוח הפוטנציאלי.
* כך תוכלו ליצור תנועה לאתר, לעבוד נכון עם גוגל, ובאופן משמעותי, לחסוך בעלויות של בנייה מורכבת אצל ספקים או פלטפורמות חיצוניות.
💡 רוצים להתייעץ לגבי אפיון האתר שלכם?
לבחון אפשרויות לפלטפורמות נוחות ומתאימות לבניית אתר?
כיתבו לי ונתאם שיחה ללא עלות
Comentarios