top of page

המורכבות והאתגרים של השיווק הדיגיטלי

מורכבות השיווק הדיגיטלי, מביאה אותי בכל פעם שאני מכינה שיעור או הרצאה לחפש עוד ועוד מידע שיאפשר לבעלי עסקים עצמאיים להבין בפשטות מה זה העולם הזה של השיווק הדיגיטלי ואיך ניתן לפצח אותו.

לאחרונה ניתקלתי במפה המגניבה הזו, מפה שמסבירה שלשיווק דיגיטלי יש הרבה מאד רבדים, הסתעפויות, חיבורים ושנדרשת העמקה ומומחיות רבה בכל אחד ואחד מאלו.

מחר, כשאלמד על שיווק דיגיטלי, כנראה שאציג את המפה המצורפת (אפשר לראות אותה גם באופן דינמי, אם תרשמו לאתר של גרטנר), רק כדי להראות את המורכבות של העניין.

מפת השיווק הדיגיטלי

ואז במשך כמה שעות טובות, נפצח חלקים נבחרים בה, נלמד את הפסיכולוגיה של הצרכן, את הדרכים להתחבר אליו, לספר את הסיפור שלנו כבעלי מותג, לייצר מעורבות ושייכות, ולמצוא את האנשים הנכונים שירצו להמשיך איתנו במערכת היחסים בין אם אוף ליין ובין אם און ליין, בין אם לטווח קצר ובין אם לטווח ארוך.

Recent Posts
Archive
bottom of page