מה מיוחד בספר הזה? 

ספרים רבים בשוק סוקרים את התחום הרחב של שיווק דיגיטלי, מדריכים לשימוש בכלי כזה או אחר או מתארים תהליכים של בניית אסטרטגיה ותכנית. "שיטת הכפפה" הוא הספר הראשון המספק כללים ברורים איך לבחור את אמצעי השיווק האפקטיביים ביותר לכל חברה ואיך להשתמש בהם. הספר מספק למנהלים בהירות ובטחון בהחלטות שלהם בתחום שמהווה עד כה מקור לתסכולים ולאכזבות לא מעטות.

למי הספר מיועד?

למנכ"לים ולמנהלים בכירים אחרים המעורבים בהחלטות אסטרטגיות בנושאי שיווק, מיתוג, חווית לקוח ופרסום בחברות בסד"ג בינוני בראש ובראשונה (אם כי השיטה ישימה לחברות בכל סדר גודל).

 

אופי הספר וסגנונו

הספר נכתב כמדריך יישומי. הוא כתוב בשפה "דיבורית" פשוטה וברורה ובגובה העיניים ומספק מידע תכליתי ושימושי.

כותבי הספר

ד"ר דן הרמן ואסנת אלי וויס

שיטת הכפפה

"אסנת יקרה, ברצוני להודות לך על עזרתך בהכנת תחקיר ומצגת גלובאלית בנושא חנויות נוחות. המצגת הייתה מקיפה, מעולה ומקצועית וכללה שימוש במאגרי מידע שונים.

הרגשנו שהקשבת לבקשותינו ונתת להן מענה מדויק ואינטיליגנטי.המצגת נראתה מצוין והוגשה כפי שהיא כרוכה ללקוח, שם קיבלנו פידבק חיובי מאד על רצינותנו.

נשמח לעבוד איתך גם בעתיד ואנו ממליצים בחום."

ענת בן נתן

מנהלת לקוחות ושותפה

M&CSAATCHI

""אסנת היא אשת שיווק נהדרת ובעלת כישורים מגוונים. היא גם מקצוענית בעלת ידע וניסיון רבים, גם מנהלת מוכשרת, גם מרצה ומנחת סדנאות נפלאה. אבל יותר מהכל: יש לה אישיות מקסימה וכיף גדול לעבוד איתה."

 

ד"ר דן הרמן

יועץ אסטרטגי בעל שם עולמי

מייסד יתרונות תחרותיים