top of page

להכיר, לאהוב לסמוך – נשמע כמו שם של רומן רומנטי, אבל זו נוסחה בשיווק דיגיטלי.

להכיר (KNOW), לאהוב (LIKE) לסמוך (TRUST) = KLT

3 מילים שמאגדות בתוכן תהליך שיווקי מובנה.

הלקוחות שלכם עוברים דרך "משפך שיווקי" הכולל את שלב ההיכרות, החיבור הרגשי והאמון עד שהם מחליטים לבחור או לא לבחור בשירות שלכם.


איך תוכלו ליישם את הנושא בתמהיל השיווק שלכם?

1.  שלב ה-KNOW:

באתר שלכם תקימו בלוג בו תשתפו תוכן מקצועי איכותי, אם באמצעות תוכן כתוב או תוכן מוקלט.

  • תשלבו תובנות, קייסים מקצועיים

  • תתמידו ותיצרו סיבה לחזור ולעקוב, לשתף וליצור שיחה ברשת

  •  פוסט לדוגמה: איך לבחור יועץ ארגוני/ מדריך כושר פרטי / מטפל וכו


2.  שלב ה-LIKE:

חיבור רגשי, אנושי הוא קסם. מה ניתן לעשות בשיווק הדיגיטלי כדי לגרום לניצוץ הזה?

  • ספרו סיפור אישי – כשלון / הצלחה עם תובנות וטיפים.

  • הציעו שיחה / מפגש

  • צלמו אתכם בוידאו – נסו להתגבר על הפחד הזה והגישו מסר בגוף ראשון, אותנטי וכן


  1. שלב ה-TRUST:

בעולם הרווי שלנו, בו יש הכל מהכל והרבה,

יש גם הרבה אנשים שעוסקים במה שאתם עוסקים

ויש גם הרבה ספק.

את המחסום הזה אנחנו רוצים לפרוץ.


  • תוכלו להציע שיחת אבחון ללא עלות / במחיר היכרות

  • תשלבו בתכנים השיווקיים המלצות מלקוחות דומים, קודמים

  • תפיצו תוכן מקצועי שופע ערך, בהתמדה

  • תהיו בנוכחות ביותר ממרחב דיגיטלי אחד (לפחות)

  • שלושת השלבים עוברים כחוט השני בכל מהלך שיווקי, קצר כארוך והוא יכול לבוא לידי ביטוי הן בקמפיינים אורגנים והן בקמפיינים ממונים, פשוטים ומורכבים.


אז, איך אתם חושבים לפתח את תהליך הKLT שלכם?


איך לבנות תוכנית שיווק לעסק



Comments


bottom of page