top of page

יש לך 7 ב- 100?

מכירים את השלטים האלו בצידי הדרך?

אלו שקורצים לכם ומדגדגים לעשות עצירה מיידית במשתלה.

כי איך אפשר לחיות בלי 7 עציצים של רקפות ב 100 ש"ח?

 

בואו רגע נסתכל על זה מזוית שיווקית ונחקור את האירוע:

  • מהעיניים של המוכר – מדובר על מוצר חדירה

  • מהעיניים של הקונה – זה מוצר התנסות, מוצר קל לרכישה שגם יושב על חווית ההחמצה, מה שנקרא בשפה המקצועית - FEAR OF MISSING OUT - FOMO

 

למה כדאי ליצור מוצרי חדירה?

בשיווק אנחנו כל הזמן רוצים ליצור חוויה של היכרות ואימון כדי שנוכל להמשיך את הדרך יחד.

מוצר חדירה שמפגיש את הלקוח איתך, מאפשר לו לחוות אותך בזמן אמת ולבחור האם נכון להמשיך הלאה יחד.

 

מה חשוב לדעת לעשות במוצר חדירה?

1. להבין מה המוצר הבא שתרצה למכור

2. לתמחר אותו ברמת מחיר נוחה להוצאה, כזו שאין בעיה להכניס את היד לכיס ולשלם

3. הוא צריך להיות מוצר בעל ערך מוסף, כזה שהלקוח ממש מרגיש שהרוויח וגם ששמח לשלם עליו

 

האם נכון ליצור מוצרי חדירה גם כשמוכרים שירות, או במילים אחרות, מה ה7 ב 100 שלכם?

התשובה היא, כן, בהחלט. הנה כמה דוגמאות:

1. וובינר חינמי

2. סדנה בתשלום סמלי

3. סדנה בתשלום דנא (תשלום לפי ראות עיני המשתתף)

4. קורס דיגיטלי קטן

 

האם זה מוזיל את השירות שלכם?

לא. זה יוצר הזדמנות למפגש עם הידע שלכם, זה ה SHOW TIME שבו אתם מביאים את אזור הגאונות שלכם לקדמת הבמה ומביאים ערך. וכשבונים את זה נכון שיווקית ועסקית, יש מוצר פרימיום שאיתו אפשר להמשיך לצעוד יחד – כמו ליווי רבעוני / שנתי במימוש תהליך עומק בארגון.

 

אז מה ה7 ב 100 שלכם?




Comments


bottom of page