אוטוטו שנה חדשה,
אתם בוודאי חשים את התכונה בארגונים שבהם אתם פעילים בכל הקשור לתוכניות 2025.
ומה איתכם?
* האם יש כבר תוכנית לשנה הבאה?
* האם עצרתם לבחון את אפיקי הצמיחה?
* את היוזמות והתקציבים הנדרשים לכך?
בעולם העסקי של היום, בו התחרות גבוהה והשוק משתנה במהירות,
ניהול תקציב שיווקי בצורה יעילה וממוקדת היא לא רק המלצה – אלא חובה.
תקציב שיווקי הוא לא רק סכום כספי אלא תוכנית פעולה מעשית המתארת איך והיכן יש להשקיע את מאמצי השיווק, את המשאבים הכספיים והאנרגטים.
ניתן למספרים להסביר:
נניח שהמחזור השנתי שלך הוא 350,000 ש"ח, ממנו נגזור 10%.
נשב עם עצמנו להבין מה לעשות עם 35,000 ש"ח.
וזה כבר תלוי במטרות שלך.
* אם המטרה היא לבנות סמכות מקצועית - נקצה סכום לסדרת פרסומים עם עיתון עסקי מוביל
* אם המטרה הגדלת רשימת התפוצה - נעבוד על קמפיין ממומן לינקדאין / פייסבוק
וכן הלאה.
שבו עם עצמכם וחישבו על המטרות, גיזרו תקציב ותכננו את השנה בחכמה
אשמח לסייע
בהצלחה!
Comments