top of page

זה לא רק הכסף, אלא מה אני הולכת לעשות עם הכסף! // איך לתכנן את תקציב השיווק לעסק לשנה הבאה?


אוטוטו שנה חדשה,

אתם בוודאי חשים את התכונה בארגונים שבהם אתם פעילים בכל הקשור לתוכניות 2025. 

ומה איתכם?

* האם יש כבר תוכנית לשנה הבאה?

* האם עצרתם לבחון את אפיקי הצמיחה?

* את היוזמות והתקציבים הנדרשים לכך?

 

בעולם העסקי של היום, בו התחרות גבוהה והשוק משתנה במהירות,

ניהול תקציב שיווקי בצורה יעילה וממוקדת היא לא רק המלצה – אלא חובה.

 

תקציב שיווקי הוא לא רק סכום כספי אלא תוכנית פעולה מעשית המתארת איך והיכן יש להשקיע את מאמצי השיווק, את המשאבים הכספיים והאנרגטים.

 

ניתן למספרים להסביר:

נניח שהמחזור השנתי שלך הוא 350,000 ש"ח, ממנו נגזור 10%.

נשב עם עצמנו להבין מה לעשות עם 35,000 ש"ח.

 

וזה כבר תלוי במטרות שלך.

* אם המטרה היא לבנות סמכות מקצועית - נקצה סכום לסדרת פרסומים עם עיתון עסקי מוביל

* אם המטרה הגדלת רשימת התפוצה - נעבוד על קמפיין ממומן לינקדאין / פייסבוק

וכן הלאה.


שבו עם עצמכם וחישבו על המטרות, גיזרו תקציב ותכננו את השנה בחכמה

אשמח לסייע

בהצלחה!



איך לתכנן את תקציב השיווק של העסק הקטן

Comments


bottom of page